Pages

Mm o el trocet que en vaig fer ;)

Ja ha passat casi un dia i no puc ni caminar però m´ho vaig passar genial.


View Matagalls-Montserrat in a larger map

Vam començar un grupet molt maco i com sempre ja al Km0 jo fent el gilipolles. Els primers 20Km els vam fer quasi corrent i sense cap problema però al final d'aquests 20Km i després de correr amunt i avall fent el cabra boja doncs, el genoll esquerre i el sec de la cama dret em van dir que no em flipes. Vaig aguantar com vaig poder fins al Km45 i allà ja no vaig poder caminar més. Ni pensar amb el Frodo m'ajudava (que trist... si ho veiés pobret) així que haurem de tornar a intentar-ho l'any que ve.

Me'n vaig amb un record molt maco i amb ganes de tornar-ho a intentar. Gràcies a tots els que vau venir amb mi i gràcies a les dues noies guapes de suport logístic. Vosaltres sí que teniu mèrit.

Un petó a tots!!!

Aquí us deixo les fotos de la jornada.
Aquí teniu l'enllaç al mapa dels primers 20Km amb temps, altituds, etc.

I per rematar... enllaç al discurs del Sam al Foro :P

8 comments:

  1. Ge, els primers 16km son de baixada!! clar que vas aguantar corrent!

    Tranquil Ge, això és més aviat culpa d'anar amb un grup que no és del teu nivell o bé, amb un grup que no la fet mai i no saben/sabeu distribuïr les forces!

    L´any que ve tindràs més sort segur.

    Recuperat!

    ReplyDelete
  2. Clar per això sen´s van carregar els genolls!!!

    No et cal patir que l'any que ve t'enganyaré per a que la facis amb mi :P

    ReplyDelete
  3. David... veure l'arribada des de Sant Feliu no va tenir nom :)...
    Molt bé G! Ara tothom diu "l'any vinent jo també m'apuntare...", veurem a l'hora de la veritat com acaba tot això ;)

    ReplyDelete
  4. Ge!!!
    hem guanyat l´aposta, tots sabiem ke series tu el ke abandonaries!!jajajaja..es broma
    l´any ke bé a veure si ho aconsegueixes
    COnfiem en tu!!!

    Iván

    ReplyDelete
  5. Si no vau apostar res jejejeje!!!

    ReplyDelete
  6. Update the blog! You *must* to tell us about your bike history. Si podés usar una mano para teclear, claro :D
    Abrazo sureño.

    ReplyDelete
  7. -1 LOL
    El domingo cuando vuelva de Sicilia intentare encontrar un sec. Un beso!

    ReplyDelete